Support = doen wat er nodig is

Wat doet Hans Leemans ICT bij een calamiteit?

1

Contact

U neemt contact op met uw vraag of probleem via mail, telefoon of formulier. De eerste analyse is gratis.

2

Analyse

Via telefoon bespreken we de ernst en aard van het probleem en stemmen de actie af. U krijgt nu een kostenindicatie.

3

Oplossen

Soms is via remote support een oplossing te realiseren, soms is het nodig op locatie te werken aan een snelle oplossing.

4

Ontzorgen

We stemmen af of er voor een volgende calamiteit gekeken kan worden naar een structurele aanpak en procedure.

Uw vraag kan vrijblijvend worden gesteld

Geen moeilijke contracten, niet afschuiven op anderen maar helpen als het nodig is om computers, netwerken en de Internetaansluiting in geval van een calamiteit weer snel operationeel te krijgen. Daarna kijken we graag mee naar een structurele aanpak om de ondernemer en consument te ontzorgen.

Mail sturen

Klik op het icoon om een mail te sturen. We proberen elke mail maximaal binnen 4 uur te beantwoorden.

Whatsapp of bellen

Klik op het icoon om te bellen. Als we bezig zijn kunen we niet opnemen. Spreek a.u.b. een boodschap in of stuur een whats-app.

Remote support

Gebruik makend van TeamViewer kunnen we inloggen op uw computer en kijken of er zonder reistijd al een oplossing is te realiseren.